Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 2 mars 2012

Stora tjocka familjen

Pratar inte om min egen eller då dom  medverkande i biggest loser  utan om 
familjen förkylning
som med stor större än( vår ) släkting skara flyttat in hos mig  . Jag fattar inte varför dom ska bo hos mig för jag är ju inte lugn o trevlig utan det är full fart ändå , igår körde jag kroppen på övertid på jobbet 4,5 timmar !!!!


 ok klockan var 10:30 när jag och sonen åt frukost idag


 Men då hade jag ju innan dess fått ur maken från sängen o iväg till jobbet med honom
väckt dottern o fixat frukost åt henne vinkat hejdå kollade min mail innan jag drog täcket över huvudet igen . 
Det som retar mig mest är att det låter ibland värre än vad det är men visst är jag torr i halsen o näsan lyser snyggt röd men också typ skrapad gillar att vi har annat  mjukt toapapper just nu och inte just det som lurvar av sig för det skulle kännas dammi gt värre tror jag iaf.
Jaja med panodil/alvedon så funkar det mesta även om det känns som någon firar nyår i pannan /bakom ögonen  på mig .
kvällen idag fredag vet jag inte ännu hur den avslutas 
JObb imorgon , handboll för sonen 
men söndagen har också lite på schemat 
så ni ser ju att vill den stora familjen  förkylning vara tillsammans så gäller det att vara flexibel 
ha ha 


//B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar