Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 29 mars 2012

Håller på att längta ihjäl mig

Nu har tiden gått alldeles för länge sedan lilla godingen var hemma , men får väl övertala Freddy att komma till oss i stugorna är nog inte så svårt ha ha 


Men nu är det snart dax igen att träffas herregud vi är ju farfar o faster & farbror och JAG
undrar hur det går att äta portioner, glömde ju fråga igår när Freddy var hemma.

Hoppas han gör gott intryck på sin jobb  intervju idag och ser ordentlig ut  ha ha , menar ju rakat sig, stoppat ner tröjan , ingen keps &  sträcker på ryggen  japp tuffa krav från mig 

 & inte röka borde han ändå sluta med idioter som röker med små barn 


Hoppas ju att renoveringen utav huset går lite snabbare också för då borde ju han och Tulia vara där lite så det sociala livet kommer tillbaka lite enklare till honom, självklart för hans skull hoppas  jag att Kicki  kommer följa med .

Har ju inte sett henne sedan nyår (tror jag ), men  visst har hon varit i Hultsfred men då var ju inte vi deras prio utan då var det kusinkväll och grillning skönt med den kontakten som  även kusinerna har med varandra.

Ja ja vi får väl vänta och se lite. Men hjärtat längtar iaf  efter dom allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar