Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 3 mars 2012

vilken start på dagen

Morgonen började ju bra med frukost grabbarna o jag +maken.
Sedan lite fix i garaget efter lämning av Felix inför handboll o besök på systemet med visa leg jippie 20 år idag .
Sedan lite inköp av annat till lite grattis fika av kusinerna . Plötsligt kommer samtalet svägerskan gjort sig illa i arm /axel ??? Japp mot röntgen ska hon nog. Jag ska jobba så Uffe o Nellie får följa med henne.

Så allt avtog med ev få snabb träff med Tulia som skulle komma med sin mamma för att träffa sin farmor +freddys mormor o morfar

Dom hade väl sedan lyckats bli bjudna till annan kusin ikväll och sova över natt hoppas de får en trevlig kväll.

Så nu sitter man på jobbet och inte vet varken hur handboll går eller vad som händer med svägerskan ?
Det som stör mest är att vid färden med bilen till jobbet så klämde jag min jacka i dörren med mobilen i fickan så tyvärr ser man inte så bra i displayen

inser nu hur beroende man faktiskt är av mobil .
Hoppas er lördag varit bättre ??

2 kommentarer:

  1. Hoppsan så det blev då.
    Hoppas Tulia o mamman kom nu då synd du ev missade dom en sväng.
    Hoppas både handbollen o svägerskan blev positiva besked.

    Så jäkla tråkigt med mobilen

    SvaraRadera
  2. Nej inga bra besked om svägerskan , men SKITBRA om sonen då de blev 2:a totalt i sin/ Blekinge serien jippie

    Missade som sagt svärdottern & barnbarnet men det kommer fler tillfällen

    SvaraRadera