Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 8 mars 2012

Sjuk sällskap

Dag nr 2 med nästan totalt däckad fru &mamma.
Idag har jag haft sällskap av maken som legat i den andra soffan. Tror vi totalt pratat med varandra högst 20 minuter under hela dagen o kvällen. Barnen varit helt toppen idag.

Nellie åkte med Kusin till affären så vi kunde äta någon mat och inhandlade lite annat. Tur Vi har släkten.
Festen på lördag känns väldigt långt bort just nu. Och antalet minskat redan innan då svägerskan + hennes make ju inte kommer ,Freddy ligger sjuk

Så nu är sängen intagen för natten även om soffan är väldigt skön så blir det 1 ombyte
Hoppas på bättre natt o uppvaknande fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar