Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 27 oktober 2011

Bästa bonus


Tulia Linii ja så heter tjejen som kommer ha världens bästa bonus farmor. (ska heta) tilltals namn Tulia ,efternamn återstår att se hur det blir.
Vi tog visst inte så många foton som jag trodde varken med mobilerna eller kameran då jag trots dålig kropp var med till besöket i korridoren utanför bb<3 men det åtgärder vi i helgen o nästa vecka. Vet inte precis vilken dag det blir men det blir snart iaf. Som sagt denna tjej tog plats hos farfar direkt han var så sugen att åka dit. Köpte så gosig nallebjörn till henne som ju var ca 3* henne. Massa presenter hade ju redan överlämnats (jo affären ska få mer besök) och då inte dom i vår lilla samhälle. Faster Nellie vill köpa hur mycket som helst ha ha. Felix han höll Tulia ca 15 sekunder men innerst inne äe han glad . Vad mycket bonus denna lilla tjej kommer få från mig &min sida. Självklart räcker det o nästan blir över på pappas sida (freddys ) ha ha. Nu lite annat inför veckan som snart är här. Först kaffe så klart o idag har jag ju sällskap av Felix som inte var så värst pigg på morgonen,så han ligger under täcke och kollar film. Ska gå igenom frysen & skafferiet vad som ska slängas med till sällskapet Björklund. Kan nästan inte fatta att maken faktiskt tagit semester för att ta det lugnt. Ha det bra ,själv måste jag väl ladda inför arbetet som ger lite betalt. //kram

Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

  1. Du kommer nog absolut bli bra bonus. Oj brukar det vara svårt att få respektive att vara ledig. Men ibland behöver man rensa lite.

    SvaraRadera
  2. Åhh Mys! i allra högsta grad ;) Att man aldrig blir mättad av dessa små minimänniskor ;)
    Önskar en fin kväll och ett härligt lov ;)

    SvaraRadera