Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 24 oktober 2011

Måndag igen

Det är ju lite annorlunda måndag än annars.  Nellie är hemma idag behöver vila sig efter helgen har varit snorig o varm så då beslutade jag att så blev det idag.

Sedan så har vi ju fått 1 barnbarn som jag tror ska heta eller vet iaf Tulia tilltalsnamn , sedan tror jag Linni (stavning eller 100 %) ??  Karlsson Hammar ???? spelar ju inte så stor roll iofs.

Föddes 23/10  dvs 2 dagar innan bf , vet inte så mycket för Uffe frågar ju inte mina frågor ha ha
skojar ju bara .

Jag har lite samtal och ringa så jag vet vart min tid kommer att gå . Jag kommer säkert lägga in något under dagen från helgen

// Ha det bra nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar