Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 18 oktober 2011

Tiden går så sakta

Tiden börjar nu närma sig för lilla bebisen att titta ut till oss andra här i världen  
 Om jag nu fattat det sista rätt så det som saknas i dagens stund  är 1 skötbord ? ev var det ju löst  också.Det är 1 vecka kvar till bf  så vad som helst kan ju hända &  vi kan ju  få vänta ytterliggare 2 veckor eller så helt plötsligt så är hon här .
Har ju tyvärr inte träffat  K på länge. F som var där i helgen sa hon var jättetjock ha ha  vad hade han förväntat sig det går fort mot slutet ju   nej han vet ju inte det 
 Vi skulle ju ev. träffats idag då det enl planerna var besök i Västervik men det blev ändrade planer ganska så sent igår.
Har ju fortfarande blandade känslor över hela situationen , men är ändå så himla glad över att snart är hon här & vi hoppas allt går bra , den dagen med vilka människor som ska vara runt omkring  och att rollerna fördelas på rätt sätt.

Vi har ju iaf  sett till att det finns kläder o gosdjur  bilbarnstolar , F var ju iväg och köpte vagnen. Men vad som mer kan tänkas finnas nu i lägenheten  vet jag inte men det löser sig nog med blöjor , lappar o olika krämer & sådant som lilla mamman kan tänkas behöva , annars så köper jag väl det så det finns hemma vid hemkomsten .
Sedan dröjer det ju inte länge tills nästa bebis kommer   barnens kusinbarn .
Så himla underbart med 3 bebisar inom ca 2 månader , gud vad upptagen jag kommer att bli     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar