Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 21 oktober 2011

Snart ses vi.

Snart är mitt lilla pass på arbetet slut för idag. Känns faktiskt som jag knappt jobbar i denna helg då det bara är 5 timmar fredag 12,30-20,30 lördag. Ledig söndag. Japp så känner jag typ bara halv helg???

Söndag är det handboll *2 och så blir det servering tjänst för oss (mig) för att laget ska dra in pengar.

Men nu snart upp på cykel för att inta "tror jag typ" potatisgratäng o stekt ryggbiff.

Trevlig kväll om vi inte hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar