Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 26 oktober 2011

Vad är det för fel på mig

Jag brukar ju inte gnälla särskilt ofta (enl mig själv) men nu är jag lite sur över att kroppen inte är med mig .
Jag fattar inte vem / vad det är som hugger mig i ryggen eller nyper mig i magen & lite längre ner ????

Jag har inte ansträngt mig för mycket så ryggen är "trött" eller utdragen

Jag har inte ätit taggtråd som fastnat nere i nedre buken , eller svalt spikar med massor olika spetsar

Har nu fått vara hemma från jobbet vid 2 tillfällen & det stör mig

Eller så är det bäl bara inse att tanten börjar bli gammal så det är framfall som drabbar dom runt 60 års ålder , men finns säkert undantag där också & ev är jag 1 på flera tusen som drabbas väldigt tidigt.

Men svaret är ta en tablett  & hör av dig igen om smärtorna kommer tillbaka  !!!!!!!!!


Men annars har jag absolut inget att gnälla över , livet känns underbart på sitt sätt, vi är snart lediga tillsammans (någon dag iaf) självklart är det samkväm med Älskade svägerskan på schemat .
Tulia ska få åka hem från bb idag tror jag , om hon inte tappat för mycket i vikt  i natt ???
hm jäkla sätt när dom måste väga barnet innan & efter matning jo jag fattar att det är enda sättet har ju varit med om samma sak o det är så jävla påfrestande  att sitta och amma nästan 1 timme & barnet ökat 3 gram
ja jag ville gärna slänga ungen  ifrån   mig,  men gjorde ju inte


ja ja nu är det dax att  göra annat

1 kommentar:

  1. Kikar in och läser ikapp mig, och ser att Tulia har anlänt ;)) vad roligt "Grattis" hoppas allt gick bra och att dom snart får komma hem och mysa ;)

    SvaraRadera