Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 20 oktober 2011

Härligt glad

Det finns nog ingen bättre känsla än att känna  idag är en  BRA dag, nej jag står  inte framför spegeln & säger detta , har inte sjunkit så lågt ännu att jag behöver det ha ha .


Men det känns skönt att vara glad även om det tar tid innan någon kommer märka det idag, 
ok hunden hemma men honom är jag inte alls glad på  han har varit borta hela natten 
& sprang så himla glatt viftande på svansen in på morgonen , som att han bara varit ute några sekunder för att pinka. jä.....a hund j....


Glad var det ju  !!! och varför ?????


Ingen särskilt anledning  faktiskt och tänker jag efter så borde jag ist kanske vara småsur ?

  • över att inte hinna träffa familjen så mycket som jag vill
  • alla terminsavg ska betalas 
  • Fick inte träffa Kicki o kolla magen 
  • Blivit "farmor "skojar lite 
  • Allt är/blir kanske inte som jag tycker 
Men nej så är det inte utan jag är så glad över min familj & att det snart finns 1 bebis som säkert kommer fylla våra hjärtan med känslor . 

Mina nära o jag mår idag ganska bra även om molnet tyvärr finns kvar. 

Hunden är hemma , utan större skador

Barnen kommer iväg till skolan utan större bekymmer

Jag känner mig älskad

Jag är en bra människa ps hörde det igår.

Det är inte - 10 grader när jag ska på promenad 

Tycker om att blicka framåt 

Jag har ett jobb att gå till 

Snart höstlov

Snart gått 1:a delen i utbildningen bara 3 delar kvar  till v 22 / 2012 ????
bla bla bla 
Oj det blev mer än vad jag tänkt från start , ville ju faktiskt bara säga 

idag är en bra dag 
ja det är bara morgon ännu !!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar