Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 25 oktober 2011

Vilken härlig människa

Nu kommer det känslor igen ha ha.
Men det är så underbart att verkligen känna att med just denna "nya" bekanta eller vad man ska säga. Att man säger skriver saker som övriga vänner inte tar del av.

En ny bekantskap man får igenom olika saker i livet tex barnen,jobbet ,fritiden.
Nästan så man önskar varför träffade jag inte henne under min skolgång (pga åldersgrupper ) menar att vad kul vi skulle haft om vi blivit vänner tidigare.
En sådan vän man önskar alla har.
Just den här personen har varit på min linje Ang saker som berör. Och jag blev så varm inombords när jag insåg detta.
Vet inte när vi ses eller hörs av nästa gång eller riktigt om vad ??
Men säger bara att det var skönt att känna som jag gjorde.

Nej jag ska inte lämna Uffe för denna nya bekantskap man är inte på väg att bli "åt fel håll " ha ha inte för jag tror att någon av mina läsare skulle misstänka det heller !!!!!

Vi pratade just om detta med att vara diskret eller hemlig/anonym ,först menade vi olika saker men jag tror vi förstod varandra. Jag har ju tex 2 olika bloggar med olika sätt att prata om min familj.
Men jag har inte svårt för att stå för vad jag skriver. Skulle ibland önska jag var lite mer rakt fram (nej skojar inte)
Tänk vad lite som gör att en grå dag kan bli lite bubblande utav visad omtanke för andra.

1 kommentar:

  1. Visst är det underbart att känna så. Även om man inte kommer att bli mer än lagom vänner/bekanta.
    Man kan möta dessa människor på så olika ställen

    SvaraRadera