Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 4 oktober 2011

Missat kommentarer

Hoppsan så många kommentarer det kommit på tidigare  inlägg, har totalt glömt klicka på den texten ,utan har ju bara kollat vad andra skrivit i sina inlägg, 


Spännande att se vad dom skriver o många är ju faktiskt okända för mig ??? och det är absolut valfritt att endast läsa bloggen utan kommentera eller då lämna avtryck 


Just nu vet jag inte hur bloggen är ?? eller hur många som kollar in vid tillfälle (behöver inte veta heller )


Har nog inget mumsigt att bjuda på tyvärr, idag är det bullens dag o det ska väl firas ikväll säkert i varje hus så självklart så inhandlades det till vårt hem också  
  4 st 20 :-  hmm  hur tänkte jag där
 
skulle vi endast vara 4 personer ikväll i detta hus ?? 
 japp det återstår att se men vi är ju faktiskt 5 personer  + hunden redan från start 

1 kommentar:

  1. Du handlade säkert igen, för 4 kan ju absolut inte räcka .

    SvaraRadera