Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 28 oktober 2011

Vi har tjuvstartat.

Vi har ju som sagt tjuvstartat vårt höstlov,barnen fick ledigt idag (fredag) från skolan maken har semester &själv har jag "bara" ledigt utan massa byten eller semesterdagar ,jag ska vara ledig i 6 dagar inklusive idag känns underbart måste jag säga.

Dagen har varit lugn o skön vi delade upp oss lite. Uffe & Nellie tog inköpslappen och åkte mot affären, vi andra tog en skön promenad med hundarna springande lösa o fria.
Lite lättlunch med brasan sprakande . Vi laddar upp inför kvällen på bästa sättet dvs inget stress o lite god dryck. Det blir idol för alla som vill (tror alla) sedan kommer bastun att värmas upp och där tror jag antalet kommer variera.

Nu snart ska köttet o marinaden kollas över sedan grillen tändas , jag tar nog salladen till min uppgift ha ha det kommer att funka perfekt att fixa iordning allt med god dryck & absolut bästa sällskapet .

Hoppas ni haft en bra fredag & det är mycket tid kvar så än är det inte kört om ni skulle vara missnöjda.

//B

1 kommentar:

  1. Det låter som en toppen dag ,hoppas resten av dagarna var så mysigt som ni väntade er.
    Skulle tro du försöker hitta till Tulia också. Trevlig vecka minns inte när vi var lediga 6dagar.

    SvaraRadera