Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 29 februari 2012

Bara att vänja sig

Japp så här såg /ser min säng ut för natten innan jag kröp ner i den. Just nu är det ganska tyst omkring mig . Hade verkligen önskat jag låg i famnen på maken istf

Ok  nybäddad säng är ju alltid trevligt och skönt men annars så är det ju BLÄ BLÄ
för sova jour & på något jäkla sätt så kommer jag ligga här

2 ggr till innan nästa lördag !!!!  ???? 10/3
Kanske med nya lakan varje gång så kanske det känns bättre ha ha

Jag kommer inte alls att läsa i boken som syns lite bredvid kudden utan den hamnade faktiskt bara där när jag plockade ur väskan.

Har inte bestämt vilket tv-program jag ska somna till men det kommer absolut bli något som slutar efter typ 00:10

För tror inte jag kommer att ha hittat min rätta sovställning innan ?

Men ok God natt från min randiga nybäddade säng på jobbet då


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar