Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 9 juni 2012

Bättre lycka nästa gång

Igår (fredag) ganska sent beslutade vi oss för att åka som publik på Folkrace.
Vi kom iväg hemifrån den tid vi planerat från start . Parkerade och gick in på området och herregud vad trevligt det var att bli igenkänd ha ha .
Jag vände bort mig ca 5 minuter &vips så var maken bokad på jobb ha ha.
Då han ju opererat sig så fick jag ingå i uppgiften som sekreterare men jag var så välkommen att bara finnas utan uppgift också.
Tack för det.
Blandat väder o framgångar blev det för alla.
Det var självklart kul att se hur annan (ny klubb)
arbetar sig igenom tävlingsdagen.
Gud vad jag längtar till v28
Fick ju samtal om veckan under denna dag också.
Så när dagen var slut och vi träffade yngsta sonen så
SA HAN BARA LYCKA TILL MED ATT VARA PUBLIK !!!!!!!!
Snart så är det ju Folkrace i Vetlanda och då är det mekaniker/publik och ev.passa barnbarnet på schemat.
Publik eller inte så hade jag en bra dag bredvid maken & grabbarna klarade sig.
Freddy åkte ju som mekaniker hemifrån redan igår .
Och vi hade ju med kompis idag så oavsett hur dagen slutade så överlevde vi allihopa.
Men som sagt det var trevligt iaf även om poäng blev lite låga på saker ???
Jaja tänker inte dra ner kvällen med det.
Hoppas eran lördag varit bra.
Enl klockan så är söndagen nära !!
Så jag säger väl
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar