Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 16 juni 2012

Kul på sjukhus !!!! I väntrummet

Nu tänker ni säkert att jag plötsligt blivit tokig precis ??

Men jag och maken har faktiskt riktigt
Kul då vi är iväg, beror helt till 100% på honom

Han undersöker och skruvar på allt. Har kommentarer om mycket , ska inte utelämna honom här i inlägget.

Nu är vi ju absolut inga stammisar på sjukhus.

Han var ju nyligen patient på sjukhuset och undrar självklart varför man bokar in honom då personalen säkert har fikapause.

Jo så sa sköterskan att det kanske tar en stund innan läkaren kommer då klockan visar kaffe ?
Men med den infon han hade om tiden för ingreppet så frågade han självklart om han var därifrån på 1 timme ?
Ja svarade sköterskan honom !!!!
Blev 2 timmar men som sagt kul hade vi i båset som var hans ha ha

Plötsligt började vi att prata om sköterskan /sköterskor och att dom ju bara gör sitt jobb.

Jag vet att han inte hade fått några droger , utan ingreppet gjordes med lokalbedövning. men plötsligt så säger han att om sköterskorna är så himla duktiga

VARFÖR ÄR DOM då  INTE HJÄRNKIRURGER
hm han fick inget bra svar utav mig men ett gott skratt

Jag gick ut till grabbarna
Under makens operation, men så fort han var klar så ropade han med mig tillbaka till båset för att klä på honom .
Tröjan fixade han ju nästan själv men byxorna med knappar
Hur faan tänkte han där ????
Och jävla skärp
Kan säga att det var /är tur vi varit tillsammans länge för att rätta till ????och dra upp &  knäppa både byxor , skärp . Gud vad vi höll på innan allt var på rätt plats. Då han var snussugen så ville han träffa Freddy som kunde hjälpa honom då stressade han ju mig hela tiden och för att inte missa massa tid så snodde han ju sjukhusets fula brun /beiga strumpor med sig hem.

Tyvärr missade jag ju fota honom i kläderna men bilden finns på min näthinna.

Även om man helst inte vill tillbringa stunder på sjukhus så är tiden sällan särskilt lång tillsammans med maken .

Vi kollar ibland på varandra då olika människor kommer in i typ väntrum eller då vi hör andra ute i korridoren ,tur ingen känner oss eller förstår vad vi sedan skrattar åt på hemväg.

Är glad över hans sätt vid dessa situationer även om han ibland går till överdrift med sin fantasi & undersökningar.

Tex så spritade han ju sina händer så det droppade men självklart så skulle han ju täppa över min mun /näsa med sina händer
Jodå jag överlever påhitten .
Även om jag ibland undrar om han är helt 100 ??%%%

Hoppas iaf han vet att han är världens bästa

I love you

2 kommentarer:

  1. Så synd du missade ta 1 foto

    SvaraRadera
  2. Jag brukar inte ta med mig min sambo på dessa besök men kankse ska testa för att liva upp tillvaron

    Vad var det för operation

    SvaraRadera