Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 11 juni 2012

När ska man sminka sig

med denna rubriken menar jag absolut inte ni ska rekommendera mig (dottern) till ålder när man ska / FÅR börja 
 utan  det gäller vid vilka tillfällen.


Hos oss är det så här att dottern sminkar sig (ibland absolut för mycket )så hon får torka bort lite , men men ??jag tar bara mascara oftast 


Fast till vad jag vill säga då , är att hon sminkar sig(ca 15 minuter )  vid den dagen hela klassen /skolan ska ha brännbolls turnering  , eller åka till sjön med klassen eller innan fotbollsmatch.


Dessa dagar jag nu beskrivit så har jag ju varit på möte (inte klubben )även om dom sett mig olika tider och tillfällen , eller då även varit med maken sjukhusbesök och då visat mig i "större stad"


Men dessa ställen jag ju nämnt har jag även missat mascaran innan , men enl mig har ingen tittat snett på mig bakom ryggen ha ha .


Dottern skulle absolut sminka sig typ 1 dag då vi ska vara på baksidan & då ev. ta ett dopp i poolen , Jag fick höra av henne då jag faktiskt sa att idag behöver du inte  sminka dig 


MEN DET ÄR  ju inte mitt fel mamma om du inte vill se fräsch ut varje dag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tack för den du älskaDE DOTTER 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar