Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 29 juni 2012

Massa Blandat

Jahop då verkar det som denna veckan går mot sitt slut.

Har ju semester & hinner faktiskt njuta lite av den.
Har varit på klubben och fixat lite ,haft möte & halvplanerat mat som bjuds på under nästa vecka.

Längtar tills vi flyttar in & arbetet med kollegorna kommer igång.

Och sätta blåslampan i arslet på sommarjobbarna ha ha

Vilat har dom gjort denna veckan.

Har en känsla av att det jobb jag/ vi önskade hjälp med har gjorts av J klart det kanske kvittar vem som gör det men tanken är väl att om an sökt jobb så ingår det att resa sig från soffan .

Har även varit hos Sandra på kaffe och småprat & dottern Stina tyckte jag var farlig ??
Trots att jag färgat över det gråa !! ???
Jaja vi lär säkert känna varandra framöver

Har även överlämnat paket till mamma (väldigt snabbt ) hoppas hinnaa fira henne annat tillfälle.

Har också svarat på 1 gästbok , brukar hålla mig lugn .

Men när plötsligt någon tycker det är ok att använda sig utav Mister Semesterracet (älskade pappa ) mot oss som just nu jobbar med tävlingen då blir jag ...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arg,   ledsen  ,frustrerad

Det är ingen som vet vad han tyckte, känner om det som det just nu tjatas / gnälls om

Så jag svarade
Jag önskar också han fanns hos oss men det jag DOCK VISSTE/ vet är att dessa gästböcker ville han OFTA släcka ner
Och prata med personen med helt namn & klubb direkt.

Jag tycker han kan få vila nu . Självklart får folk prata om honom.  Vi kör 4:e Semesterracet utan honom och är säker på att han är stolt där uppe

Tänkte (bara lite )
Skriva på 1 annan sida "fejjan"

Jadu pappa där uppe i himlen , som du ser ju att vi har har fullt upp här nere.

Men kommer inte sänka min nivå.

Hm mer denna veckan ????

Känner mig älskad av maken och tror han känner samma !!! ???

Inte riktigt haft sovmorgon lääänge  .
Jag vet inte om jag hinner det nu innan v 29 ??

Tyvärr (eller ) inte kommit iväg på längre promenad med hunden.

Dock planerat att maken o jag ska unna oss en fri stund varje dag o veckan v 27  och ta en promenad ifrån klubben/området borta ca 15-25minuter ???
Nja vet inte om vi lyckas.

Men trots det är dagar kvar så tycker jag att veckan är godkänd.

O vips så var det fredag och jag borde nog somna för imorgon (idag) är nya äventyr på ingång.

Och vår Emelie fyller 30 år . Nej tydligen ingen bjudning på kaffe eller annat.

Och inget överraskade / hitte på blev det heller
Hm borde jag tänkt på planera det ????

Jaja nu är det iaf försent.

Men nu låter det som resten av familjen planerat att sova
det blir väl inte mer i detta inlägg

Imorgon innan vi lämnar huset/ orten måste jag kolla id kort till sonen som ska iväg med fotbollen senare .

//god natt på er.00:29

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar