Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 11 juni 2012

Folkrace 2/6

Jahop vad hade jag tänkt att skriva här då , såg ju i tidigare inlägg att jag skulle skriva mer om detta ??

Men men vi packade ju in i husvagnen på fredagen efter jobb , eller jag började nog redan torsdag kväll då dottern var körd till Vimmerby och tåget till kusin (studenten) .

Maken jobbade fredag , sonen funderade ska med , ska INTE med , SKA , ska nog INTE ,SKA med  , eller nja ska INTE

Vi åkte utan honom , men inte blev det någon vuxentid  !!!!!!!!!!då vi hade 2 andra med oss ha ha

Jag visade mig för folket och vi samtalade lite om morgondagen dvs tävlingen .

Hade absolut en trevlig kväll , men kom isäng bra , klockan ringde 06:00 för jobbet skulle börja 06:30 för oss och började bra o lugnt var inget strul alls med anmälningar eller annat .

Hade ett kort informationsmöte inför några journalister som skulle köra , mötet blev  tillsammans med ? har lite funderingar om ?????


Blev ett snabbt förarmöte , men jag höll inte samma foccus som innan ????????
fast ingen hade frågor eller klagade så det funkade väl för dom förarna 


Tävlingen startade tyvärr för tidigt och med olika instruktioner om hur vissa saker går till , typ vid starten o tummen upp och vart funktionären placerar sig .


Då jag vid mötet sa att så här ................ bla bla
så fick det ju bli som jag sagt då jag ju bestämde ha ha 


Blev lite tokigt vid lite klagomål över ??????????
Japp jag som ansvarig får stå för det misstaget som begicks var ju inte hela världen förutom att klubben faktiskt förlorade lite pengar .Men jag deppar inte över det utan så blir det ju tyvärr ibland 


Men det blev 1 bra tävling ändå snabbt gick det , tyvärr så hade dom inte löst personen till  SKRIKA VILKA BILAR O ANTAL BUD  VID anbuden så jag hoppade ju in där väldigt trevligt att se hur nervösa vissa var.Jag gjorde ju även detta på vårt påskrace nu iår 


Nej vill inte ta det jobbet permanent 




Något jag kanske borde fixat var ju att SLÅ NÄVEN I BORDET  och säga till domaren att detta är min tävling och det är jag som sköter snacket ???  !!!!!!!!!!! inte alltid så lätt att överrösta Å. G


jaja jag tror ORRC var nöjda med oss  då ju maken tjänstgjorde också med lite assistans ifrån mig vid något tillfälle & SJÄLVKLART SÅ hoppas VI  på uppringning till september .


sEDAN kom det ju trevliga sms ifrån annan kollega med frågor & kommentarer 
Det gillar jag ha ha tack LTÅ


Har säkert glömt något om denna dag men men det struntar jag faktiskt i nu .





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar