Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 16 juni 2012

Lycka

För mig /oss så är det lycka att ha alla barnen hemma samma dag ,samma tid och göra något tillsammans.

Så här + ca 10 bilder till såg det ut efter skolavslutningen dag 2 dvs Nellie som slutade torsdag.och efter tårta & glass och firande inför lovet.

Även om bilden inte är den bästa så lovar jag att dessa  3 bjöd på underhållning o förskräckelse vid hoppen.
Ibland var dom väldigt högt över mattan.

Tulia & jag var själva i kyrkan onsdagen för att titta på Felix. Nellie spelade match & grabbarna  dvs maken , Freddy jobbade inne på klubben. Passade faktiskt bäst just den dagen

Lite orättvist kanske ??

För på torsdagen var vi ju allihopa och tittade på Nellie och även då mormor ,Faster Gretha och kusinerna Harry o Vera.

Mormor var ju på väg under onsdagen men Fille avstyrde det då han inte tyckte hon behövde åka
Dubbla dagar.
Sedan så skulle han ju ändå iväg till kompis efter kyrkan.




1 kommentar:

  1. Så härligt att Tulia kom lagom till skolavslutningen .

    Förstår det är lycka att ha dom hemma

    SvaraRadera