Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 6 juni 2012

pga bra jobbarkompisar

Jag kommer överleva denna jävla jobbardag

Japp idag hade jag ju önskat Semester ,BARA FÖR ATT JAG VILLE VARA LEDIG.
Men ni som tittat in tidigare vet att det inte gick .

Men även att JAG var lagom sur över att gå hit idag så ska jag inte klaga , har ju en så go & glad jobbarvän som jag kan säga allt till.
Vi livar upp varandra idag .

Har även planerat lite under semesterveckorna som förgyller dagen för brukare & även oss ha ha.


Som om det inte räckte med att behöva gå hit ,så självklart hade jag ju tittat fel på jobbtiden också så den var ju 30 minuter längre !!!!!!!!!!

Jaja skitsamma kände jag.

Men är så himla glad över henne (dvs jobbarkompisen )

Så nu när jag tänker efter var det ju inte så jäkla farligt att var här på JU som vi brukar säga.

Hoppas er dag varit bra.

//B

2 kommentarer:

  1. Vad heter jobbet ?
    Synd du inte fick semester då.

    SvaraRadera
  2. Vi brukar kalla Jobbet för B.U såg i inlägget det var konstigt skrivet .

    Ja ja finns ju flera dagar att hinna vara ledig på

    SvaraRadera