Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 16 juni 2012

Varför sa du inte Tamponger

Vår underbara tonåring var med oss i / till affären och vi hade ingen inköpslapp utan skulle ha tvättmedel & toalettpapper och då affären var enl många jävla skitaffär

Dvs dravel ,lågprisvaruhus
Var på

Dollarstore i Västervik

Men jag gillat verkligen dessa butiker
typ ÖB men inte i Vimmerby, Karlssons , jaja tror ni fattar vilka jag menar iaf.

Handlar inte jämt något även om jag gärna tar ett varv runt i butikerna  när tillfälle ges(Västervik)

Hittade snabbt både toapapper, tvättmedel & sköljmedel och lite snacks mm
jag vek in mellan raderna själv mot "damernas"
Då jag var på väg frågade Felix vart ska du !
Jag svarade bara jag kommer snart och snabbt var jag ju tillbaka
Vid vagnen och självklart frågade han vad hämtade du ???

Mitt svar var mensskydd till mig . Han tittar ner i vagnen och tittar upp på mig fullt allvarligt

OCH SÄGER
  VARFÖR SA DU INTE DU SKULLE HA TAMPONGER

Jag blir full i skratt och säger VA !!!
Det han menade var varför SA jag mensskydd då det faktiskt heter tamponger.
Vad svarar man då ??

Men detta paket fick även igång dottern senare på kvällen.

Hon var ju inte med oss till Västervik igår utan när hon skulle hämta sitt godis i påsen så frågade hon varför har du köpt tamponger. Mitt svar blev ju då att jag beövde det.
Men hon tyckte jag kunde handlat det utan pappa o Felix

Ha ha
Jag undrar om vi måste ta ett snack med våra barn .

Att jag säger vad jag vill / dvs kallar det mensskydd och handlar  även om jag inte är själv i butiken.

Men vad vissa naturliga saker kan få våra barn att kommentera.

//Ciao på er.

2 kommentarer:

  1. Ha ha vad säger man , skulle velat se dig med sonen i butiken

    Jag tycker också om att gå omkring i just sådana butiker . Rusta är en bra butik

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar Rusta , missade ju den i inlägget.

      Radera