Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 5 juni 2012

Blandade tankar

Ikväll är det fotboll igen & även utan Fille igen !!!!!!
Känns ju sådär att vi ska köra och även stå i kiosken vid försäljningen när han inte ska spela i matchen .
Nästa vecka nytt möte med sjukgymnasten o koll på musklerna 
hoppas han(sjukgymnasten)  känner att styrkan har kommit tillbaka i knä  lite så han (Felix) snart är på planen igen

Har sedan andra tankar runt dottern och hennes fotboll , känner inte att hon gillar det längre som tidigare och sagt att hon själv får säga vad hon känner ??även om jag ju har lite krav på att avsluta när "säsongen/terminen " är klar när du väl börjat ?


Vissa dagar kommer hon hem efter träning med ledsen röst , någon/några som  kommenterat hennes spel och kunskaper jag 
vet vilken jä......a unge det är som är värst och ev. så kommer hennes föräldrar att få 1 samtal från mig 


För att sedan nästa gång komma hem o gillat träningen massor och nästan gjort mål och längtar till match.


Hon slutade ju även med truppgymnastiken pga lite olika syn på kunskap mm 


men tror att i augusti ska jag titta igenom vilka alternativ som finns för aktiviteter , och även när fotbollen slut i oktober om hon verkligen ska fortsätt  ???


Japp nu till roligare saker eller ha ha 
kaffet är klart 


Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar