Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 21 juni 2012

Omvänt men så jä..... Skönt

Midsommar imorgon. Självklart med "svägerskan" undrar om hon vet hur omskriven hon är ??

Vi träffas ju redan ikväll torsdag inget ovanligt med det.
Det som faktiskt skiljer sig är att vi ska vara hemma hos oss iår. Har ju varit i anslutning till dom ev sista 5 åren ???

Men det är absolut inte ovanligt att vi är hemma hos oss för innan vi firade då med Björklund

Så var våra "vänner " och annan släkt ha ha  och vi hemma hos oss både nyår /midsommar sedan 2000.

Tider förändras och vi också med umgänge.

Även om det ju satte krav på oss dvs jag jobbar & Uffe precis tagit bort gipset från handen.
Jaja inte så himla märkvärdigt
Eller ????

Vi kommer även ha fam Karlsson /Sandström närvarande och lilla gudsonen .

Härligt med barnen omkring sig.

Trevlig Torsdagkväll på er

1 kommentar:

  1. Så skönt att vara hemma hos er,antar du jobbade något under helgen. Är faktiskt avundsjuk på relationen mellan svägerskan o dig.
    Hoppas ni hade det bra

    SvaraRadera