Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 3 juni 2012

Skön Söndag

Jag vet att det säkert låter dumt , klockan var vi tvugna att ställa så ingen sovmorgon blev ju inte ens frukost tillsammans då maken o sonen åkte till jobbet/garaget för lite fix.
Jobb stod ju också i kalender .
Men men tillbaka till sköna söndag dottern kommer hem efter 1 helg i Stockholm & vi haft möte inför V 28

Lite kvar men ändå på gång.
Trevliga människor under alla möten inga större delade meningar som krävt tid.
På något sätt önskar jag vi redan var där !! ???? Ha ha
Men lite kvar , ska enas om lite uppgifter för oss alla . Placeringar på folket vi betalar för. Och oss andra 
1 kom in sent.
och 1 (ny) vill veta klartext vad som ska göras så det får jag kolla med "rätta " kollegan .
Är inte lätt att peka direkt
Detta tillhör
Men jag är helt övertygad att det blir bra.
Sedan är ju denna söndag dagen då
BIG BROTHER
Avslutas
Ska bli så skönt att slippa skiten ha ha .
Hoppas eran söndag varit er till godo
// B

1 kommentar:

  1. Verkar ju varit en bra dag då trots jobbet . Låter skönt planeringen går smidigt med eran tävling vet hur det är när ny undrar om uppgifter , är inte alls enkelt att peka på just detta ,men som du skriver så löser ni nog det .


    Jag klagar inte på min dag

    SvaraRadera