Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 19 juni 2012

Deg i huvudet

Ja vad ska man säga .
Tidigare i juni fick vi  tid hos tandläkaren för dottern som vi fick omboka då den tiden absolut inte passade vår familj så iväg med 1 mail om ny tid & snabba var dom att svara . Kändes så där kl 9 under lovet men men.
Klocka ställdes ,och vi är överrens om att det hade varit skönt att vakna utan klocka !!!!
och innan jag gick ner för fix med frukost så säger jag till maken konstigt att det inte kommit sms som påminnelse.
Jaja ner för fixa då KAFFE o annat.

Hade ju förberett dottern sedan i lördags att på tisdag ska vi gå.
Så lite dämpad var hon vid nedgången till bordet då borra var på schemat idag.

För att vara säker så kollade jag mail igen

Jodå kl 9 var det så långt helt rätt
Men

19/9 OCH INTE 19/6.

Grr & senil, deghuvud
Kröp nära.

Men visst vi skrattade också åt misstaget.

Så bara att ta 1 helt lov och även skolstart innan dagen. D är här

1 kommentar:

  1. Hoppsan så tokigt .
    Är hon lite rädd så blev det ju längre tid att försöka få henne att förstå det inte är mycket oroa sig för.

    SvaraRadera