Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 7 juni 2012

Kaos direkt

Japp då har maken opererat handen och sjukskrivning minst 5 veckor framöver.

Men tillbaka till rubriken , självklart så lyckades barnen "alla 3 " bli oense om något på em idag och orden maken säger att ni måste hålla på JAG ORKAR INTE MED DETTA

inget jag reagerade värst över !!! Dvs deras situation

Men visst blir man full i skratt då han håller på att bryta ihop av att vara hemma 1 em ha ha.

Kan ju säga att det är väl tur barnen har några dagar i skolan kvar & att Semesterracet kommer uppta hans tid lite .

Jaja han överlever nog att vara hemma med oss.

1 kommentar:

  1. kOMMER BLI TUFFT FÖR HONOM ATT VARA SJUKSKRIVEN

    SvaraRadera