Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 4 juni 2012

Dubbelt denna dag

På Torsdag ska vi till Västervik för att göra någon operation utav makens hand
någon defekt hela familjen har (nästan Iaf)hans sida absolut inte min 
Ska väl inte ta för lång tid eller vara så himla jävlig utan vi kanske hinner något annat också .

Sedan om planen blir som jag tänkt så ska Freddy & Tulia med oss hem och då ev.även  kicki . Kan ju hoppas för Freddys skull att hon följer med till hans familj lite .Han behöver det 


Men det är inte just den händelsen som förgyller dagen utan att han får börja tävla i folkracen igen.

Vet att många tycker så himla mycket   , men jag som mamma är glad att 8 månader nu  är över och han kan bli normal igen och få tillbaka sitt liv , sedan i min andra roll så är det ok nu är bestraffningen över ??

Har sett i kalendern att det är mycket annat som krockar andra dagar också så dax att börja klona sig ha ha.

men i min värld så blir torsdagen bra

//B

2 kommentarer:

  1. Folk tycker alltid en massa. Ditt liv så bry dig inte om vad andra tycker.

    Låter läskigt med handen!

    SvaraRadera