Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 5 juni 2012

Hallå där lediga tisdag

Hade ju en känsla inom mig då på hemvägen från jobbet, att idag blir det lugn kväll ?? !!!
Ska inte klaga , varit på bra match i fotboll matchen slutade 0-0. kom hem till färdiglagad mat som var framme. Då vi var sena hade maken & dottern + kompis ätit
Smakade skitgott tack älskling
Felix som ju anslöt ifrån kompis lagom till samlingen drog nästan direkt tillbaka till kompisen för övernattning.
Hann ju då även hem för sista speedwayenheaten tyvärr förlust för vårt "lag "
Tillbaka till det härliga ??
Maken bara iväg en sväng ,kommer snart o då kan vi passa på att mysa
, dvs dottern som även hon är med kompis (här hemma) inte kommer att testa att lägga sig
Bara en liten stund i vår säng !!!
Sonen kom hem igen ,men bara för att sova med kompis i husvagnen
Så att nu sitta inne och välja vilken kanal jag önskar själv på tv & höra stoj o skratt utanför. Gör ju bara kvällen bättre.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar