Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 20 augusti 2012

Är här !!! om någon undrar

Vet att jag skrivit innan att jag ska "skriva/uppdatera "
Men nu känns det som jag har så mycket att försöka att komma ihåg , så vart ska jag börja .??????
Nej inte just nu 

Har hunnit träffa Sandra och pratat folkrace på fm idag , blir sms kontakt eller mail

Idag nyss (blev Jag med ) Tulia 

Barnen är ju i skolan , vet ej hur länge denna dag blir  jag följde ju inte 
nej inget foto på dagen tyvärr 

Men vart tog tiden vägen???Herregud  dom  började 6:an & 8:an 

Farfar & pappan till Tulia drog iväg på äventyr (skojar lite)
Dom var snälla och följde med Brors barn/kusin och fixa lite alltid trevligt .

Regnet hänger tyvärr i luften så vad denna dag kommer bjuda vet man aldrig ??

//Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar