Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 11 augusti 2012

Vad ska jag skriva

Tänker inte skylla på något särskilt , då det varit tunt med inlägg ha ha

Men jag har det bra har inget att klaga över alls , inga krämpor eller trötthet
visst hade ju varit trevligt med lite längre  ledigt ha ha 

Kan ju tala om att vi varit i stugorna med svägerskan och även  på folkrace på tävling och läger

Jag jobbar ibland , barnen har  olika aktiviteter och umgås med vänner .

Älsta sonen och barnbarnet varit hemma  och med på lägret, så underbart att få se honom i sitt rätt jag 

Vid tillfälle så kommer det mer resume` om typ v 28 och dagarna dvs andra dagar som förgyllt ledigheten 

//Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar