Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 31 augusti 2012

Så sugen

Vi brukar  säga att tiden ibland går sakta men denna kille tycker det går för jä...... Sakta

Jag vill på något sätt inte alls att tiden ska gå fort
Men på annat sätt önskar jag vi var där.

Även att jag inte vet hur vi ska lösa situationen  så måste vi ge honom stödet dvs samma stöd som storebror fick även att han hade extra av vår Älskade  pappa /morfar & då extra Kurt ha ha

Tur för pappa (min)  att Freddy är/var som han är. Lite stolt var han allt över sitt bonus.

Jodå Felix ska köra Saab   men är självklart sugen att sätta fart  med denna bilen (forden)

Nu hoppas vi olika på tävlingen i Slillingaryd och licenskursen i Lessebo
HUR HAR DOM IOFS planerat det ???!?!
Maken ska väl köra med saaben som Freddy varit iväg och fixat med.

Självklart hoppas vi det går bra och vill titta på det.

I min kalender står det arbetstider den dagen
Och klona sig *3 vet jag inte om jag kan ????
Dvs
*jobba * licenskurs * kolla folkrace

Jaja vi löser säkert det.

Tidigare i veckan så skrattade jag åt grabbarna i deras konversation på Fejjan
Lillebror betydligt mer sugen på att ha  garagetid.
Och vad som skulle föras och olika lösningar

Storebror kom ju till Hultsfred & garaget och blev tillsagd byt om till jobbarkläder nu så vi kan börja ha ha.

Men ska jag vara ärlig så behövs det att någon drar igång arbetet med denna vit/orange bilen.

Och just nu vill yngsta sonen bara att 1 bil ska fungera så han kan träna starter !!!!

Ja HERREGUD SNART kommer han stå på plattan med 5 bilar omkring sig.

Vart tog min lilla kille vägen


3 kommentarer:

  1. Hur ung får man vara för att köra dessa bilar .
    Trevligt med sådant intresse som ni tydligen haft under många år tillsammans

    SvaraRadera
  2. Man får börja köra året man fyller 15 år i särskild klass med andra mellan då året de fyller 15 till året de fyller 18

    På något sätt vet vi ju inte om annat liv än det vi "skaffat oss" gäller ju säkert även andra familjer

    SvaraRadera
  3. Tiden går alltid sakta när man vänmtar på särskilda saker som man tror ska försöka sin tillvaro.
    Lite funderar jag på i vilken planering även denna tid ska hittas då du nu ibland tycker tiden inte finns

    SvaraRadera