Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 14 augusti 2012

Oj vem /vilka är detta

Första tanken var att ta bort  den 1:A kommentaren men valde att ha den kvar
Jag fick dessa svar på  1 utav mina  inlägg 
Innan någon går igång så måste jag tala om att informationen som kommer , den kommer mellan varven
OAVSETT JAG VILL ELLER INTE VILL HÖRA

men på något sätt så tillhör jag ju Hultsfreds mäktigaste familjer , den som alla TALAR OM  , vet att jag ibland funderar på vilka som passerat / passerar


Anonym skrev

Nu har jag läst din blogg under en tid och funderat över , om du nu vet om alla händelser /otroheter och massa annat skit som finns .
Varför ställer inte du dom mot väggen eller talar om för respektive tjej /tjejer vad som faktiskt händer.

Jag förstår dig delvis i det du skriver om Freddy ,även om du nu är finare i orden än vad som verkligheten är.

Jag är 1 utav dom som känner till grabbarna ,även dom som inte har samma namn som ni

Buksvågrar och bråkstakar , tyvärr annat som cirkulerar också.








Stina tisdag, augusti 14, 2012

Små samhälle har nog samma problem . Förstår att ni har många ungdomar ute i svängen

MEn ibland hör man saker man redan visste och annars kommer det som överraskning eller misstankarna funnits .

Men har lärt mig att vissa saker måste avslöjas men vem som avslöjar är svårt.

Har själv 1 dotter som blivit tokigt behandlad , men mår bra nu efter att vissa saker kommit till ytan.

Olycklig kärlek är osunt för alla inblandade

Och otroheterna tyder på viss spricka i relationerna.

Tack för en ärlig blogg

Detta var 2 kommentarer , ni hittar dom även längre ner i bloggen , då jag menar att vår lilla små samhalle är fyllt av olika människor alla vet något om alla !!!!! och hur orkar dom

Jag tänker inte gå in och svara dessa personer iaf inte "anonym"

Det som på något sätt blev pricken över IIII
var 1 utav kusinernas FRU  inlägg på Facebook idag
Foto
Undrar om sömnen kan infinna sig nu , för självklart undrar jag vem som döljer sig bakom ??

Ev tar jag bort alltihopa senare

//B

1 kommentar:

  1. Det kan vara svårt att veta om man ska ta bort kommentarer eller låta dom vara.

    Som tidigare personer skriver så är små samhällen svåra att inte vissa saker kommer upp.

    På något sätt förstår jag "anonym" då hon förstår du vill dina barns bästa
    Att dom ska känna sig tillfreds med livet och det som erbjuds .

    SvaraRadera