Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 26 augusti 2012

Tillhör inte vanligheterna

Det var dax för årets (eller ????) kräftskiva.
Nej kan inte kalla det för dn årliga skivan, då vi inte fiskat tillsammans eller planerat ordentligt vad som ska tillagas.
Svägerskan m familj inte hemma & närvarade.

Nu är det inte sällskapet /platsen jag menar utan att Felix var med kompisar & jag närvarade inte ens några timmar som jag oftast gör vid våra tillställningar så vi planerar dom vid mina jobbarhelger så jag brukar hänga i till ca 01 för att sedan åka hemåt.

För jag låg sjuk hemma , min lördag tillbringade jag sovande fullt påjlädd under täcke i soffan. På tv rullade först sommarkrysset eller nu ljög jag
Det var GP speedway följt av krysset sedan någon film ?

Har ingen större koll på svaren på krysset ,eller vad filmen handlade om ,men vet att vi hade 2 svenskar i finalen på GP men ändå blev det inte svensk seger tyckte faktiskt att Antonio Lindbäck körde fint igår även om jag borde hålla mer på Målilla föraren Fredrik Lindgren

Hoppas att nästa GP kunna titta med resten av familjen @ då tippa vinnare.

Tror faktiskt det kändes konstigt för dottern att åka iväg utan mig igår för hon var tillbaka ganska snabbt och småpratade i fåtöljen bredvid mig.

Även att sjukdomar kommer precis när som ,så tycker jag ändå det var jävla trist att vara hemma. Självklart så hade jag inte velat att maken @ dottern missade festen.

Får nog planera in höstfesten snart @ då se till jag absolut är ledig.

Det positiva med att sova mellan varven kl15:30 - 09:50 var ju att faktiskt vakna FRISK

Jaja nog med gnäll nu

//ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar