Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 21 augusti 2012

Har det hänt något

Dagen borde väl varit precis tvärtom ?! Eller orden ifrån mina kollegor
vi hade jobbat undan lite så frågan kom , är du ledsen över något !!!?
Du är så tyst ha ha ,dom borde väl vara glada då över tystnaden

Jaja det gick liten stund till och ny fråga kom eller fråga bar det väl inte utan typ
Är du trött.
DEnna dag borde man sprudla av glädje ALLA TILLBAKA ifrån semestern.

Och vi har kommit låååångt med Folkracen i höst.

Hm har jag förändrat mig över /under våra semestrar
Hoppas jag iaf inte ha ha . Vill ju vara precis som jag är. Gillar ju faktiskt mig själv & livet just nu.

// ciao

2 kommentarer:

  1. Ja klara med höst ju bara några funktionärer kvar

    SvaraRadera
  2. Sandra- det är ju just det som borde gjort att jag ju skulle sprudlat av glädje ha ha
    vi kollar över funktionärerna tillsammans

    SvaraRadera