Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 13 augusti 2012

Tjoho nu är vi lyckiga

Konstig rubrik !!!!!
Ha ha
Är bara lite sarkastisk , bli bara så full i skratt av att höra/se  olika saker på facebook.

För vem behöver jag skriva om min kärlek till maken &att  jag har världens bästa barn. Eller att jag är bästa frun

Jag är iaf glad över min make & alla våra barn . Och klart jag är bästa makan/frun (just nu iaf ) ha ha

För om vi ska vara ärliga !!!!
Hur många av alla underbara barn svarar på föräldrars inlägg
Eller äkta hälfter

OBS MENAR ENSTAKA PERSONER

Och det kvittar om jag skriver hur mycket jag älskar maken  , så läser han inte det på Fejjan närmaste dagarna
Utan han ser det i sin mobil på vanliga SMS där jag skriver ..............

Ofta

Klart jag har inlägg olika antal om dagarna.

Iofs kvittar det om jag skriver i bloggen om min kärlek  för maken /barnen läser inte där (ännu )

Men om någon nu undrar ??!!?
Så japp vi har samma sovrum . Försöker umgås som vuxna vid tillfälle typ handla , laga mat mm
Ha ha men inga syskon på väg till barnen
Även om vi kan momenten

//ciao

3 kommentarer:

  1. Härliga du och dina inlägg
    Men nu får du allt ösa ur dig om Folkracen , barnen/barnbarn andra dagar
    Kan ju tro du blivit TRÅKIG GNÄLLIG SVENSSON

    SvaraRadera
  2. Min andra hälft har inte denna facebook , utan får väl tro på den kärlek jag visar hemma.

    SvaraRadera
  3. Du tog orden för mig i detta inlägg.
    Och hur duktiga alla är på olika bakverk
    Har faktiskt lämnat facebook under 1 halvår , och det var underbart att inte veta allt om vad andra fyllt frysen med eller vilken tjej sönerna fått med sig från krogen.
    Men tror jag skulle upplevas pinsam med kärleksförklaringar offentligt.
    Ville jag vara offentlig kunde jag blivit skådespelare.
    Värst är ju att se 50 + skriva hjärtan
    Tack för mig . Men på återseende

    SvaraRadera