Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 22 augusti 2012

Konfirmation

Har sagt / skrivit det innan , sonen är tonåring & jag eller vi undrar vart tiden tagit vägen ??????

Men nu härom veckan kom inbjudan till information om konfirmation , japp eller jodå han hade nog tänkt att konfirmera sig .
På lappen stod det ta gärna med 1 förälder , på något sätt föll "lotten " på mig mamman i huset 
 och det planerades in i mitt schema som om jag hade så himla på det schemat eller i egentid för mig ?????

Så idag efter jobb & möte , besök i garaget och i mataffären  så laddade jag för informationen
säger plötsligt sonen jag kan vill gå själv för det står 
ta (gärna) med 1 förälder
inte MÅSTE 

så jag stannade snällt hemma

//B


1 kommentar:

  1. Men så skönt att din son vill gå, här hemma så kommer det vara mycket tårar från mig innan vi är på den informationen som ska ges . Dottern hemma vägrar

    SvaraRadera