Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 27 augusti 2012

Blev ju massa kuddar

Vi är ju faktiskt inga campare eller ???
Men vi har ju iaf sovit ca 20 nätter sedan v 26 & fram tills idag måndag hm v 35 ??

Så kan ju säga att täcke & kuddar har åkt in och ut ur husvagnen mellan varven.

Vi har haft med oss lite till stugan (svägerskan)

Och ärligt talat så har ju det sovit kompisar till barnen , och andra människor

Så just allt har inte tvättats och lagts tillbaka på rätt ställe
Men allt är just nu i vår säng


1 kommentar:

  1. Det tar en stund att få ordning på alla saker man använt under ledigheten

    Men ser skönt ut på bilden

    SvaraRadera