Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 14 augusti 2012

Mitten av augusti

Vart har tiden tagit vägen iår ??
Barnen börjar skolan om mindre än 1 vecka ,lite kul tycker dom ju ändå det ska bli .
Sonen dock lite missnöjd över nya mentorerna ????? Fast det blir nog bra.

När man tittar /tänker tillbaka så har sommaren 2012 varit helt godkänd , vi har umgåtts med familjen /släkten i den mån vi haft tid.

Och snart ses vi igen
Vet att det låter dumt men pga makens sjukskrivning har vi ju kunnat göra vissa saker som inte skulle kunnat funkat så bra annars.

2010 denna tid passade vi på att vara i stugorna , kanske får bli nästa traditionen ?
Då vi ju var där förra veckan och bara njöt (nästan iaf)

Älsta sonen stod överraskande i hallen idag innan jag åkte mot jobbet.
Så älskade maken fick 1 kväll med sina 3 barn

Blev inte värst förvånad över att höra att speedway blev aktiviteten för dom.

Har hunnit börja planera vårt Folkrace 6-7 /10
går halvsegt då tävlingen tydligen krockar med andra tävlingar så 2 nej har bi fått på tjänster vi behöver plocka in
Men vi jobbar vidare i lugn takt ha ha

Måste snart få lite mer klart , får kanske vidga våra tankar ????

Jaja vi hoppas ju få njuta lite mer innan oktober är här.

Hoppas er augusti känns ok och även tidigare veckor också oavsett ledigheter aktiviteter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar