Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 27 augusti 2012

Läger i Kalmar

Jahop  det var 3:e året jag jobbade i tävlingsledningen på detta läger , detta året /tävling var inte planerat att jag skulle jobba .Utan det körde ihop sig ordentligt med folket som skulle jobba jag var nog inte så svårövertalad ha ha 

Vi åkte tillsammans allihopa i familjen dvs våra älskade barn & barnbarnet + hunden så underbart .

Vi åkte tjej & kill bil . Jag drog husvagnen med sällskap av tjejerna då ju. Vi stannade i Högsby och Butiken Karlssons köpte lite saker som kunde behövas .

Kom till Kalmar och träffade underbara människor och planeringen påbörjades inför lägret med juniorerna och frukost, lunch & middag , mellanmål och massa annat 
Blev tjejshopping utan Tulia annars så hängde hon med i allt som hände .

 Vi badade(inte jag , Tulia ) men vi njöt på filten  och fixade kaffe, frukt & dricka ut till de som jobbade även nästan  bara slappade  och självklart umgicks med dessa härliga familjer Leandersson & Sundberg 

Maken som ju var kock under lägret skötte sig bra 

Även om jag inte hann titta fullt lika mycket iår som tidigare så gillar jag "träningen "

Är så himla kul att se förarna utvecklas under dessa dagar och se dom under tävlingsdagen.

På vissa av sakerna under dagarna så hade jag önskat dom varit många flera ???

Tävlings dagen flöt bra förutom 1 olycka som i sin tur hade kunnat stöka till sig lite.
Har för mig att segrarna var värda vinsten ha ha jag vet att dom var det 

Trots att vi själva inom min egen klubb jobbar mycket , så beundrar jag även Kalmar för deras arbete.

Hoppas jag /vi får komma tillbaka 2013 och hjälpa till , och då kan ju även yngsta sonen delta under lägret .
Tack för härliga dagar 

1 kommentar:

  1. Verkar varit härlig upplevelse
    Trevligt med hela familjen samlad.

    SvaraRadera