Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 15 augusti 2012

Vem beställde molnen

Enl dom som kan väder !!!!!
Så skulle denna onsdag vara solig& varm. Bra tänkte jag ,då ska jag umgås med dottern och ev. Åka mot Västervik dit som dottern gärna vill åka. Då vi ändå var åt dom hållen så fanns tanken att ev kunna träffa brorsan & fasters lilla syskonbarn (Tulia )
På något sätt sprack ju det när Freddy plötsligt stod hemma i hallen igår (utan Tulia)
Men han var så välkommen ändå.

Då idag då mitt arbetspass var slut så cyklar jag hemåt i full orkanvind.
Väl hemma så sprack himlen upp o vips så var solen framme. Lagom till dotterns kompis ringde och jag blev bortglömd ha ha
Självklart ska det umgås med vänner innan gamla mamma.

Jaja jag hade ju lagt fram någon billig bok som skulle läsas igenom så jag tog fram bikini och ut med boken på altanen !!!!!

Där har jag suttit nu med täcke på mig fullt påklädd och himlen full med moln MÖRKA JÄVLA MOLN

Så ni fattar väl min fråga

VEM HAR BESTÄLLT MOLNEN
för jag är oskyldig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar