Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 31 augusti 2012

Handla på nätet

Jag handlar inte skor till sonen /dottern för över 700 kr eller jeans heller för den delen för 500-800 kr

Jodå jag vet att det kostar i dagens läge. Och speciellt om dom inte ska känna Sig utanför.

Men dom har inte vuxit färdigt ännu så enl mig SÅ ALDRIG jag lägger dom pengarna.

Förra veckan hade jag bestämt att träffa båda barnen  för koll på skor (Felix) & jeans(Nellie)

Jag var väldigt tacksam att maken tog sonen och gällande skor för vi är oense innan vi ens kommit in i butiken.

Grabbarna var klara snabbt som blixten.

Nellie hittade lite men inte det hon sökte.

Resultatet blev Felix beställde skor på nätet (keps inhandlades förra veckan )

Nellie handlade på Lindex i Vimmerby.

Då jag var bjuden på Blingo party  men tyvärr inte kunde gå . Så kollade jag på deras hemsida efter lite.
Hm hittade väldigt lite som jag fastnade för.

Mina barn har nog vuxit ifrån.
MEN
Till Tulia fanns det 1 body jag kunde tänkt mig , men missade sms/Maila värdinnan att hon kunde skriva upp till mig.

Återstår om jag lägger in egen beställning då På deras sida
Ska titta in senare , på något sätt tycker jag bästa kollektionen var den första jag såg hösten 2010 med färger /modeller.

Men nu när vi hittat  både skor och keps på nätet
(speciella sidor ) inte typ Ellos, H&M så känns det ganska troligt att jag/vi försöker hitta mer.

Då barnen "börjar " bli kräsna & Jag är ABSOLUT ANTI MJUKISKLÄDER (funkar till 4 års ålder) ha ha
så blir utbudet mindre.

Men så mycket tid man skulle spara , även om det självklart kul att åka iväg (händer väldigt sällan ändå )
Vet inte när det blev senast ?

Har ju handlat "lite " på tradera då i våras
Men nu vet jag knappt namn & lösen ord ??? !!!!

1 kommentar:

  1. Vi handlar mycket ifrån nätet, visst missar man detta med att åka iväg .
    Men gör det pga tidsbrist och väldigt dåligt utbud.

    Tyckte att årets höst kollektion av Blingo var lite sämre än vårens .
    Fick reda på Blingo i våras så vet inget om tidigare färger och typ av kläder.
    Så synd du inte hann få med din beställning till värdinnan .

    SvaraRadera