Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 5 april 2013

Äggfrukost & biggest loser på tv



Som jag längtade efter löskokt ägg frukost



När vi tillbringade dagarna i stugan så var den stora frågan HUR BLIR ÄGGEN ??
alla har vi ju olika önskemål , men ibland känns det som jag alltid tycker mest tokigt eller då fel.

Jag åt äggen alla dagar men jag hade önskat dom var något lösare

kan ju också säga att helgen vi var på kursen med folkracen så fick Vrigstad värdshus INTE GODKÄNT FÖR SINA LÖSKOKTA ÄGG IFRÅN MIG

Tillbaka nu till rubriken , kaffe & lagom kokt ägg SLAPP I soffan och zappa bland tv-kanalerna
så känner man sig plötsligt
inom GI

knäckebröd bakat på massa frön , ägg

sedan att det just nu rullar tårtor , kakor & friterat mm ifrån USA

Ger mig inte dåligt samvete ha ha

Nu inför helgen hoppas jag ju att frukosten kommer att bjuda på lite lugn & massa gott

Nu mera kaffe och allt vad denna dag bjuder på ................

Ciao på er

1 kommentar:

  1. Kaffe o långfrukost
    Ja det skulle man önska sig till helgen

    SvaraRadera