Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 27 april 2013

Bara att vänja sig


Tiden är här ,då garaget & Folkracebilen har mest uppmärksamhet av grabbarna.
Och nu är dom två !! !!

Så visst måste jag erkänna att valet av yngsta sonen att sluta med fotbollen
Känns ok nu

Men visst är jag lite ledsen
Efter 8 år tillsammans med killarnas familjer som man upplevt så otroligt mycket med.

Just nu är det dubbelt jobb
Med två olika bilar

Så visst passade det "ganska bra" att jag ska sova på jobbet och dottern har mys med mormor.

Tanken fanns idag att sätta oss som publik ,men tiden var sisådär

För vi hade fått åka innan slutet (kanske )
Men mest pga

*Jag skulle jobba

* Felix hade avslutning med handbollen bowling /pizza
som han sedan ändå inte gick på
Jä....a unge
Japp klart han fick höra att han inte .............

Jo man får bli arg & tala om att man är besviken  på sitt barn och deras val

Klart jag /vi fattar han vill fixa

Men HERREGUD det kommer ju massa tillfällen för honom att vara i garaget.

Är faktiskt kul att se honom direkt komma i arbetskläder ner till frukost & undra när dom ska åka.

Två ganska olika syskon men ibland väldigt lika.

Jag längtar otroligt mycket efter ,ljudet,människorna  & spänningen

Även gruset i håret.  Dammet i öronen/näsan & munnen

Nästan som  nyförälskad

Jaja klart att det finns en sida till av allt

Men nu är jag bara lycklig över att det
        ÄR PÅ GÅNG !! !!!!

Har börjat räkna ner

//Ciao

1 kommentar:

  1. Är det både grabbarna som kör med bilarna nu

    Förstår inte att ni hinner då du väl jobbar helger också

    Jag är ny att läsa din blogg så svaren finner jag kanske här .

    SvaraRadera