Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 7 april 2013

Fortfarande fel bilsort

Nej jag gillar fortfarande inte Volvo

Eller tycker Felix är tillräckligt stor att köra Folkrace

Tyvärr som det ser ut nu missar jag hans 1:a "vanliga tävling"

JÄVLA PISS KAN JAG TYCKA

MEN ska sjäkvklart  inte klaga ,då jag & Dottern ska testa klänning till bröllopet .

Känner också det är synd SAABEN INTE ÄR KLAR
Då felix själv gärna vill ha den att köra i  & då är det även bättre DÅ storebror plötsligt ska Köra samma tävlingar ha ha

Men delar dom inte krävs det planering och flera chaufförer !!!

Nej gillar inte DELA BIL
Eller att folk gör det

Blir massa onödigt väntande ibland & självklart går bilen lättare sönder

Men just nu ogillar jag mest att det inte är en saab

På min facebooksida då jag lade ut 1 bild

Fick  jag skriva "förlåt pappa " men saaben har motorn på verkstad .

Ni får tycka precis vad ni vill eller viska bakom min rygg

Men jag gillar saab

Men snygga färger och häftigt namn på teamet iaf
//

1 kommentar:

  1. Det är nog dags för dig att inse att han är tillräckligt gammal för att köra .

    och nej detta är inte ens likt en Saab

    SvaraRadera