Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 10 april 2013

Jag bjuder lite på maken


Har iofs sagt att jag inte ska hänga ut honom här hos mig !!!!!!!
men herregud jag älskar ju honom eller så är det hans tokiga sida välj själva om ni tycker dessa påminner om varanadra  






Men en kväll när jag jobbade , så blev familjen fikasugna och maken drog mot affären . Yngsta sonen hade sagt han var sugen på nutella . Och maken gick omkring i butiken och plockade i sin korg och kom ju på önskan ifrån sonen ....... 
men istället för att leta så frågade han personalen ?????? men plötsligt svek minnet honom vad han skulle fråga om .

Så han frågade vart dom hade nutrilett !!!!!!!!!!!!!!!

Självklart så blev han visad till hyllan med nutriletten, hoppas han tackade för hjälpen .

Han hittade tillslut hyllan själv där NUTELLAN VAR 

Så vid kassan sedan vid betalning så frågade den vänliga kassörskan , blev den ingen nutrillet ???
Nej det får hon köpa själv svarade han 

Jag har handlat i butiken efteråt 












1 kommentar:

  1. oj så pinsamt för dig om ni nu är kända i butiken

    SvaraRadera