Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 17 april 2013

Skylt på rätt ställe

Denna skylten sitter i /på offentlig toalett just nu eller kapprum kan vi kalla det.

Lite komiskt faktiskt att längst ner på skylten så inser man av texten att den suttit i

Köket !! !!!

Gamla sjukhemmet

Just för er kanske inte skylten gör er glada.
Men mig fick den iaf att dra upp mina munrynkor för stunden

Men sedan kom BITSKA BISAN FRAM
Under vår planeringsdag
....  .........

Hm tur att lönen eller den höjningen för året är satt ????

Nej jag spydde inte över chefen ,jag öppnade hennes ögon hoppas jag iaf ??  !!!

Nog om det nu

Tänk att livet/ögonen  ibland bara behöver en "skylt" för att
Göra din dag
Självklart kan det bli till det sämre också

Men då detta inte är en gnäll blogg eller heter BITSKA BISANS BLOGG

Så väljer jag att se det positiva !!!!

Om jag fortfarande är sur ?

Sug på den ni

Fortsättning följer ..........
Då jag är lite frustrerad

//Ciao

1 kommentar:

  1. oj säger jag om ditt namn på dig själv .

    Men kan hålla med dig om att skylten väcker funderingar

    Ta dig en kaffe & andas så är det snart bättre

    SvaraRadera