Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 26 april 2013

Vilken tajming & annat


Tänker inte börja denna dag med att GNÄLLA

men känner mig lite stressad över att jag måste ge mig ut & köpa både kaffe och filter

ihop med allt annat som behövs skojar lite 
men 

hur kan det bara  ta slut samma morgon

Och det skriker tomt i skafferiet

och ni som kollat in här innan vet ju att jag HATAR ATT HANDLA PÅ FREDAGAR

Annat nu

Var en splittrad torsdag i vår familj , alla gjorde något men inte på samma ställe , dvs hunden kunde härja fritt i hela huset
Mer om våra OLIKA upplägg kanske kommer senare
iaf mitt då jag var på alkohol, droger & narkotika information för ungdomarna

kan ju bara säga att man blir mörkrädd


Försöker hjälpa bruden inför bröllopet i juni.

Nu har det släppt lite på tankarna och det går framåt . Lite/mycket är det dock fortfarande med vissa saker

men det löser sig nog hoppas jag utan att jag går i taket

Blir ibland bara så ledsen utav olika personers ord & handling
jaja

kärleken säger dom övervinner mycket så hoppas det är så här också 

Dottern håller på med tankar ang valet av kompis till 7:an

Jag & maken har vårat tänk  och även informerat läraren om att så tycker vi OCH VILL ATT NI LYSSNAR

ang skolan kan jag bli fundersam över vilken tanke som finns just typ över "fika" vid dom internationella proven

Kakor, dricka ???????

Vart försvann frukt , grönsaker ????

Vad ger mest energi

Just skiter jag kanske i det & stör mig på att lärarna accepterar JUST DRICKA ,KAKOR

Ok
fredag idag och det rullar på som vanligt
har ju
* startat tvättmaskinen
* startat diskmaskinen
* rastat hunden
* kollat fejjan
* sms puss till maken & fått samma tillbaka tror jag iaf 

Har letat efter resultat ifrån sönernas tävling
Ska väl också ta tag i dagens planering för att dagen ska flyta på


Blir full i skratt när jag hittar olika saker i utkastet
men ev. kommer det ngt mer inlägg idag 

//Ciao på er 



1 kommentar:

  1. Vet inte hur man ska känna inför valen utav kompisar inför skolan

    Vi är inte heller överens med hur dottern tänker

    Kul med bröllop.

    Förstår din tanke med hur ungdomarna ser på alkohol
    Ser ut som typisk fredag inför helgen med disk,tvätt och annat

    SvaraRadera