Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 13 april 2013

Helgen v 14

Så himla upptagen har jag ju varit ha ha
Fredagen så mötte jag upp Tulia & mamma (hennes) vid bussen .
Och gud så glad jag blev när hon såg
DVS HON SÅG MIG
Lilla godingen kände självklart igen mig.
Ok hon är ganska glad för övrigt

Vi handlade lite & tog en sväng i kvarteret
Ser lite kul ut med dom små i overall
Trevlig em/kväll .

Farfar & Freddyvkom inte så sent utan vi kollade lite i fönstret när det fixades med ved
Dvs farfar i jobbarbyxor & även då Felix hjälpte till
Freddy slappade ha ha

Massa andra aktiviteter var på schema så vi tjejer var hemma själva en stund
Jättegod middag även denna kväll.
Fick besök av kusin till barnen alltid trevligt ju


Lördagen tror jag ju att jag skrivit om & vår inställda tävling.
Det var även garage tid lördag,så Tulia åkte på farmor mysa
BLEV ÄVEN ÖVER NATTEN DÄR
Så plötsligt låg hela hela planeringen för middag på mig

Men det löste jag ju SKITBRA
Hämtade hem maken & yngsta sonen

Vi åt & hade trevligt, hade denna kväll besök av annan kusin dock ifrån samma familj som källen innan

Vilket olik syskonpar ha ha
Dottern hade kompis över natt
Så det var inte många timmars sömn den natten.
Fanns lite på schemat
*möte för maken.
* Jobb för mig IGEN
* lite jobb även på makens nya jobb
Freddy lovat köra soffa mm
Så han tog väl hämtning av soffa & dotter på samma gång där på em.
Men så fort helgerna går
 

2 kommentarer:

  1. Hej
    Jag har nyligen hittat din blogg , du verkar inte ha något särskilt tema över inläggen.

    Hur ofta träffar flickan du kallar bonusbarnbarnet . Ni verkar vara mycket upptagna hoppas era barn hinner varva ner

    Jag kommer säkerligen titta in igen

    K

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra helg

    SvaraRadera