Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 29 april 2013

Växlande väder & annat


Herregud man håller ju på att blåsa bort när man vistas ute , för att sedan känna svetten komma på ryggen då solen lyckas att visa sig.


Hörde någon säga att värmen är på väg till oss. Låter perfekt om den kommer till helgen & folkracen
                                         hur kan man längta så mycket 


Just nu för övrigt har jag precis spårat ur i hälsans tanke

gud så gott det är med










Till kaffet funkar lika bra med daim
och godishuset har ju 500 sorter att välja på

Tur man har ett bra jobb (ibland) så man kan åka iväg och handla & då även äta sibylla, fast inte hamburgare utan snitzel & OTROLIGT GODA SÅSER och även så goooda pommes

Men jag är ju iaf snäll














Men men plikten kallar på mig till 21/6 och jag kan ju inte låta paret skämmas för mig

Fast jag känner mig ju som någon jämn tjock SVULLO BREDVID BRUDEN 
eller kubik kan vi också säga 
ja lite avvis är jag på henne just nu 








Sedan funderar jag lite över hur jag tänkte med att jobba delad tur på det betalda
arbetet idag blä tycker jag just nu om det .............


Orkanen i huvudet med olika tankar snurrar inte lika fort längre 

Jag har nu planerat färdigt med schema( nästan tror jag iaf ) ifrån v 25 och 15 veckor till
det är mycket hoppande & semesterdagar lite huller om buller 

och i mitt lilla huvud säger någon att jag har varit gift 10 år med maken 




nej har inte ringat mig innan honom 


Nähep nu kan jag inte sitta här längre 

Kaffet väntar på mig & så tittar hunden konstigt på mig 


///
Ciao

















2 kommentarer:

  1. Tror nog du kommer bli så fin till bröllopet

    Redan 10 år
    Grattis till alla åren som äkta maka/make

    SvaraRadera
  2. Redan 10 år som gifta
    Japp håller jag med dig om att det otroligt gott till kaffet
    Ska ni iväg nu , låter spännande

    Vem ska gifta sig ?

    SvaraRadera